-Srdce

-Srdce



Rybí oleje obsahují Omega-3 mastné kyseliny, které využívají srdce v několika způsoby. Snížení rizikových faktorů pro srdeční podmínkám patří, ale nemusí být omezeno na: triglyceridech jsou oslabené, zánět conteraction, plynulé proudění krve do vedení tepen elastického a vyvážení plaque nahromadění, které mohou vést k ulomit a mohl zablokovat arterie.

Nicméně, nejvíce kladný vliv omega-3s v rybích olejů je snížení úmrtí na srdeční infarkt o 36% ročně a 2006 studie Harvard výzkumníků. Tato výhoda je získána z doplňků, jakož i od jíst ryby. Harvard výzkumníků shromážděna a přezkoumaných statistik z jiných studií. Jeden z výzkumníků byl Dariush Mozaffarian, MD, DrPH, který byl asisstant profesor lékařství a epidemiologie na Harvardově univerzitě. Mozaffarian říká, že Omega-3s stabilizaci jednotlivých buněk srdečního svalu, takže během srdeční záchvat, že je méně pravděpodobné, že se bít v rytmu, nazývá arytmie. Dále vysvětluje, že arytmie mohou být fatální, protože poškozuje srdce schopnost čerpadla krev do celého těla.

Omega-3 mastné kyseliny usnadnění volného toku krve v těle. Omega-3 mastné kyseliny udržet naše buněčné membrány pružnější. Z toho důvodu, že tento důvod ryby jsou natolik flexibilní ve studené vodě. Logicky pak je riziko kalený cév se snižuje, pokud je chronický zánět, který může vést k kalený tepen. EPA zmírňuje zánět.

Vzhledem k tomu, že krevní tok více volně riziko vysokého krevního tlaku se snižuje. Jak je riziko krevních sraženin. Snížení těchto podmínkách znamená, že jste méně pravděpodobné, že bude mít mrtvici a je méně pravděpodobné, že má nepravidelný srdeční tep.

Pokud je srdce zdravotních výhod, které chcete, a pak jíst ryby nebo rybí tuk brát doplňky.

DHA je jen Omega-3 mastných kyselin, které podporuje srdce, mozku, očí a zdraví v průběhu všech etap svého života.