- Eyes
Ve studii pro rizikové a ochranné faktory u starších pro dvojčata-věkových související makulární degenerace, které Seddon, George a Rosner, je závěr, že konzumace ryb a mastných kyselin omega-3 mastné kyseliny snižují riziko vzniku věkem podmíněné makulární degenerace-související. Kouření cigaret , Spotřebě ryb, Omega-3 mastných kyselin sání a sdružení, s věkem podmíněné makulární degenerace-Podobné, USA Twin Study of Věk-Související podmíněné makulární degenerace podle Johanna M. Seddon, MD, SCM a Sarah George, MPH, a Bernad Rosner , PhD, jak byla zveřejněna v archivu Oftalmologie.
Nikdo není zcela jistý, jak přesně omega-3 mastné kyseliny chrání oko nebo snížit riziko makulární degenerace. Nicméně je obecně věřil, že světlo je filtrované poškozují buněčné struktury a je opevněná.
Zástupce ředitele odboru epidemiologie a klinického výzkumu v Národním ústavu Eye (Emily žvýkat, MD) očekává, že zveřejní výsledky výzkumu na 4000 pacientů za 5 let. Výsledky se očekává, že budou zveřejněny v roce 2012. Tato studie si klade za cíl zkoumat účinky omega-3 mastných kyselin, Lutein, a zeaxanthin na zdraví očí.






























