-Heart

-Heart



Ψάρια περιέχουν έλαια Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα τα οποία ωφελούν την καρδιά με πολλούς τρόπους. Μείωση των παραγόντων κινδύνου για καρδιακές παθήσεις περιλαμβάνουν, αλλά δεν μπορεί να περιοριστεί σε: τριγλυκεριδίων έχουν μειωθεί, conteraction φλεγμονή, την ομαλή ροή του αίματος, με διατήρηση της ελαστικότητας των αρτηριών, και την εξουδετέρωση Συσσώρευση πλάκα που μπορεί να οδηγήσει σε διακόψει και θα μπορούσε κατά μιας αρτηρίας.

Ωστόσο, η πιο ευεργετική επίδραση των ω-3 λιπαρών ψαριών είναι η μείωση του θανάτου από καρδιακή προσβολή κατά 36% ανά μια μελέτη του 2006 από τους ερευνητές του Χάρβαρντ. Το όφελος αυτό προκύπτει επίσης από τα συμπληρώματα καθώς και από την κατανάλωση ψαριών. Οι ερευνητές του Χάρβαρντ συγκεντρωθούν και να αναθεωρηθούν τα στατιστικά στοιχεία από άλλες μελέτες. Ένας από τους ερευνητές ήταν Dariush Mozaffarian, MD, DrPH ο οποίος ήταν asisstant καθηγητής της ιατρικής και επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ. Mozaffarian λέει ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα σταθεροποιεί κάθε μεμονωμένο κύτταρο καρδιακού μυός, έτσι ώστε κατά τη διάρκεια μιας καρδιακής προσβολής είναι λιγότερο πιθανό να νικήσει εκτός ρυθμού, που ονομάζεται αρρυθμία. Εξηγεί ακόμη ότι ο αρρυθμία μπορεί να είναι θανατηφόρα, διότι θίγει την ικανότητα της καρδιάς να αντλεί το αίμα σε όλο το σώμα.

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα διευκολύνει την ελεύθερη ροή του αίματος μέσω του σώματος. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα διατηρούν μεμβράνες των κυττάρων μας πιο ελαστική. Ως εκ τούτου, το ψάρι λόγο είναι τόσο ευέλικτο σε κρύο νερό. Λογικά, στη συνέχεια, ο κίνδυνος σκληρύνει αρτηρίες είναι μειωμένη, όπως είναι η χρόνια φλεγμονή που μπορεί να οδηγήσει σε σκληρύνει αρτηρίες. ΥΠΠ μειώνει φλεγμονή.

Από το αίμα ρέει πιο ελεύθερα τον κίνδυνο υψηλής πίεσης του αίματος μειώνεται. Όπως είναι ο κίνδυνος θρόμβωσης του αίματος. Η μείωση αυτών των προϋποθέσεων σημαίνει ότι είναι λιγότερο πιθανό να έχουν ένα εγκεφαλικό επεισόδιο και λιγότερο πιθανό να έχουν ανώμαλο καρδιακό παλμό.

Αν είναι τα οφέλη για την υγεία καρδιά που θέλετε, τότε φάτε ψάρι ή λαμβάνετε συμπληρώματα ιχθυελαίου.

Το DHA είναι το μόνο ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που υποστηρίζει την καρδιά, τον εγκέφαλο, τα μάτια και την υγεία σε όλα τα στάδια της ζωής σας.