-Heart
Balık yağları içeren Omega-hangi yolu bir dizi kalp parası 3 Yağ Asitleri.
Azaltma kalp için risk faktörleri, ancak bunlarla sınırlı olmayabilir: trigliserit, enflamasyon conteraction, bu ve kopmak bir arter engelleyebiliriz yol açabilir arterlerin elastik tutarak kan akan, yumuşak ve karşı plak birikimine azaltılabilir vardır.
Ancak, Omega en faydalı etkisi 3s Balık Yağları Harvard araştırmacılar tarafından bir çalışmada 2.006 başına% 36, kalp krizinden ölme Reduction.
Bu yardım ayrıca, ek olarak balık yemekten elde edilir.
Harvard araştırmacıları bir araya toplanmış ve değerlendirme diğer çalışmalarda istatistikleri.
Bir araştırmacılar Dariush Mozaffarian, MD, DrPH Harvard Üniversitesi'nde tıp ve epidemiyoloji bir asisstant profesör oldu.
Mozaffarian bu Omega-3s böylece daha az ritim mağlup etti olası bir kalp krizi sırasında, bir aritmi denir her bir kalp kası hücresi stabilize söyledi.
O daha fazla çünkü kalp yeteneğini vücuda kan pompalamak için bozar bir aritmi ölümcül olabilir açıklar.
Omega-3 yağ asitleri vücut yoluyla kan serbest akışını kolaylaştıracak.
Omega-3 Yağ Asitleri bizim hücre daha elastik membranları tutun.
Dolayısıyla, neden balık kadar soğuk suda esnektir.
Mantıken sonra, sertleştirilmiş damar riski azalır olarak sertleştirilmiş arterlerin yol açabilir kronik iltihabıdır.
EPA iltihabı azaltır.
Yüksek kan basıncı, kan akışı daha serbest beri riski azalır. Kan pıhtıları bir riski vardır. Bu koşullar bir azaltma, daha az inme ve daha az bir düzensiz kalp olma ihtimali var anlamına gelmektedir yendi.
Eğer balık yemek veya balık yağı takviyeleri almak istediğiniz kalp sağlığına faydaları, o zaman.
DHA sadece Omega-3 yağ asitleri beyin, kalp, destekler ve göz sağlığı için hayatın tüm aşamalarında boyunca olduğu.







































