-Joints 接头
Inflammatory proteins are called cytokines. 炎症的蛋白质被称为细胞因子。 Cytokines play a role in eroding bone and stripping cartilage. 细胞因子发挥作用,侵蚀骨和软骨剥离。 These inflammatory proteins are decreased by Omega-3s. 这些炎症的蛋白质下跌欧米加- 3 。
There is a one-cell-thick layer of tissue that feeds nutrients to the cartilage and conceals joints.有一个细胞厚厚的一层组织,饲料营养软骨和关节掩盖了。 Omega-3s affect this one-cell-thick layer to counter rheumatoid arthritis.欧米加- 3影响此一细胞厚厚的一层,以反类风湿关节炎。 Although not proven to stop rheumatoid arthritis you should experience a reduction in stiffness and fewer tender joints.虽然并未证明阻止类风湿关节炎的经验,您应该减少在刚度和较少的投标关节。 Researchers concluded that if you take 1.2 grams of fish oil daily for one month, then there is a 60% chance that you will experience some improvement in your rheumatoid arthritis according to a Univeristy of Pittsburgh scientist’s study of 2007.研究人员得出结论认为,如果你采取一点二克鱼油每日为一个月,然后是有60 %的机会,你会遇到一些改善,在您的类风湿关节炎根据一项美国匹兹堡大学的科学家的研究在2007年。









