- Eyes
A tanulmány a kockázati tényezőkre és a védelmi tényezőkre idős ikrek az időskori makuladegeneráció által Seddon, George és Rosner, a következtetésre jutottak, hogy a halak fogyasztását, és omega-3 zsírsavak csökkentik a kockázatot a korfüggő makula degeneráció. Cigarettázás , Fish fogyasztás, az Omega-3 zsírsav-bevitel, és szövetségeket időskori makuladegeneráció, az Egyesült Államok Twin tanulmány időskori makuladegeneráció által Johanna M. Seddon, MD, SCM és Sarah George, MPH, és Bernad Rosner , PhD, ahogy az Archives of Ophthalmology.
Senki sem egészen biztos, hogy pontosan hogyan omega-3 zsírsavak védik a szem vagy csökkenti annak kockázatát, makula degeneráció. Azonban, hogy gyakran úgy vélte, hogy káros szűrt fény és sejt szerkezete szeszezett.
Igazgatóhelyettes az osztály epidemiológiai és a klinikai kutatás a Nemzeti Eye Institute (Emily Chew, MD) elvárja, hogy közzéteszi a kutatás eredményeit a 4000 betegek legalább 5 év. Az eredmények várhatóan közzé 2012. E tanulmány célja, hogy a kutatás hatása az omega-3 zsírsavak, a lutein és zeaxanthin a szem egészségét.







































