- Silmät

- Silmät


Eräässä tutkimuksessa riski-ja suojaavia tekijöitä iäkkäillä kaksoset ikään liittyvä makulan rappeuma on Seddon, George, ja Rosner, päätelmä oli saavuttanut kalan kulutuksen ja omega-3 rasvahappoja pienentää ikääntymiseen liittyvien makulan rappeuma. Tupakoinnin , Kalan kulutus, Omega-3 Fatty Acid sisäänotto, ja yhdistykset, joilla Silmänpohjan ikärappeuma eli makuladegeneraatio, The US Twin Study of Silmänpohjan ikärappeuma eli makuladegeneraatio Johanna M. Seddon, MD, SCM ja Sarah George, MPH, ja Bernad Rosner , PhD sellaisina kuin ne on julkaistu osoitteessa arkistoon Ophthalmology.

Kukaan ei ole aivan varma, miten omega-3 rasvahapot suojaavat silmän tai vähentää makulan rappeuma. On kuitenkin yleisesti sitä mieltä, että haitallista valoa suodatetaan ja solujen rakenne on väkevä.

Apulaisjohtajan Divisioonan Epidemiologian ja kliininen tutkimus National Eye Institute (Emily pureskella, MD) odottaa julkaista koskevien tutkimustulosten 4000 potilailla, 5 vuotta. Tulokset on tarkoitus julkaista vuonna 2012. Että tutkimuksen tavoitteena on tutkia vaikutukset omega-3 rasvahappoja, luteiinia ja zeaxanthin silmiin terveydelle.