-Διάθεση

-Διάθεση


Επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το ποσοστό των κλινική κατάθλιψη, διπολική διαταραχή, και η κατάθλιψη μετά τον τοκετό είναι σημαντικά υψηλότερος σε χώρες με χαμηλή κατανάλωση ψαριών. Το ποσοστό είναι 30% - 50% υψηλότερες. Αυτό το συμπέρασμα προέκυψε από μελέτη της πρόσληψης ψαριών σε 10 χώρες.

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορούν να επηρεάσουν τη διάθεσή σας, ακόμα κι αν δεν έχουν διαγνωσθεί με μια ψυχική ασθένεια.

106 υγιείς ενήλικες ελέγχθηκαν για το επίπεδο των λιπαρών οξέων και για τη διάθεση από ένα ερωτηματολόγιο. Οι παρατηρήσεις που δείχνουν μία συσχέτιση μεταξύ ατόμων με υψηλότερα επίπεδα των EPA και DHA και με τα άτομα με χαμηλότερα επίπεδα των EPA και DHA. Τα άτομα με υψηλότερο EPA και DHA ήταν λιγότερο πιθανό να αναφέρουν μια καταθλιπτική αίσθηση που υποδηλώνει ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορεί να είναι προστατευτική ενάντια κατάθλιψη όπως και από τις καρδιακές παθήσεις. Η μελέτη αυτή οδήγησε από Sarah Conklin, PhD, καθηγητής Ψυχολογίας στο Allegheny College στο Meadville, Pennsylvannia το 2007. Δρ Conklin υποθέτει ότι επειδή τα τοιχώματα των κυττάρων του εγκεφάλου που αποτελούνται από EPA και DHA, τότε η κατανάλωση των περισσότερων ιχθυέλαια θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη σύνθεση των κυττάρων του εγκεφάλου και τη λειτουργία των νευροδιαβιβαστών. Κλινικά κατάθλιψη άνθρωποι έχουν μια dysfundtional νευροδιαβιβαστής.