-Heart
Fiskeolier indeholder Omega-3 fedtsyrer, der gavner hjertet på en række måder. Reduktion af risikofaktorer for hjerte betingelser omfatter, men er måske ikke begrænset til: triglycerider er mindsket, inflammation conteraction, glat flyder blod ved at holde arterierne elastisk, og modvirke plaque oprustning, der kan føre til at bryde ud og kunne blokere en arterie.
Men den mest gavnlige virkninger af Omega-3'ere i fiskeolier er reduktionen for at dø af et hjerteanfald med 36% pr en 2006 undersøgelse fra Harvard forskere. Denne fordel er også fremstillet af kosttilskud samt fra at spise fisk. Harvard forskere pooled sammen og gennemgik statistikker fra andre undersøgelser. En af de forskere blev Dariush Mozaffarian, MD, DrPH der var en asisstant professor i medicin og epidemiologi ved Harvard University. Mozaffarian siger, at Omega-3S stabilisere enkelte hjertemusklen celle, så i løbet af et hjerteanfald det er mindre tilbøjelige til at slå ud af rytmen, kaldes en arytmi. Han forklarer endvidere, at en arytmi kan være fatalt, fordi det svækker hjertet evne til at pumpe blod i hele kroppen.
Omega-3 fedtsyrer lette den frie strøm af blod gennem kroppen. Omega-3 fedtsyrer holde vores celle membraner mere elastiske. Derfor er årsagen fisk er så fleksibel i koldt vand. Logisk da risikoen for hærdede arterierne er reduceret som er kronisk inflammation, der kan føre til hærdede arterierne. EPA letter inflammation.
Da blod strømme mere frit risikoen for højt blodtryk er reduceret. Hvad er risikoen for blodpropper. En reduktion af disse betingelser betyder, at du er mindre tilbøjelige til at have et slagtilfælde og mindre tilbøjelige til at have en uregelmæssig hjerterytme.
Hvis det er hjerte sundhedsmæssige fordele, du ønsker, og derefter spise fisk eller tage fiskeolie kosttilskud.
DHA er den eneste Omega-3 fedtsyrer, der understøtter hjerte, hjerne og øjne sundhed i alle faser af dit liv.






























