-Nálada
Vědec dospěli k závěru, že míra klinické deprese, bipolární porucha, poporodní deprese a jsou podstatně vyšší v zemích s nízkou mírou konzumace ryb. Tato sazba je 30% - 50% vyšší. Tento závěr vyplývá ze studie ryb příjem ve 10 zemích světa.
Omega-3s může mít vliv na vaši náladu, i když nejste s diagnózou duševní nemoci.
106 zdravých dospělých osob byly testovány na úroveň mastných kyselin a pro náladu v dotazníku. Tato pozorování naznačují korelaci mezi lidi s vyšší úrovní EPA a DHA a lidé s nižší úrovní EPA a DHA. Ti s vyššími EPA a DHA méně pravděpodobné, že se hlásí depresivní pocity, které svědčí o tom, že Omega-3s může být ochranný proti depresi stejně jako proti srdečním onemocněním. Tato studie byla vedená Sarah Conklin, Ph.D., profesor psychologie na Allegheny College v Franklin, Pennsylvannia v roce 2007. Dr. Conklin hypothesizes, že kvůli mozkové buněčné stěny jsou tvořeny EPA a DHA, pak spotřeba více rybích olejů může zlepšit mozkových buněk, složení a funkce neurotransmiterů. Klinicky depresemi mají dysfundtional neurotransmiterů.






























