- Eyes
В едно проучване за рискови и защитни фактори при възрастните близнаци за възрастово-обусловена макулна дегенерация с Seddon, Джордж, и Rosner, заключението е, че рибата достигнали потребление и омега-3 мастни киселини намалява риска от възрастово-обусловена макулна дегенерация. Цигари Пушенето , Фиш потребление "," Омега-3 мастни киселини Всмукателна и асоциации с възрастта макулна дегенерация, САЩ Twin Проучване на възрастово-обусловена макулна дегенерация от Johanna М. Seddon, MD, SCM и Сара Джордж, MPH, както и от Bernad Rosner д-р, публикуван в архивите на Офталмология.
Никой не е съвсем сигурен как точно омега-3 мастни киселини защитят окото или намаляване на риска от макулна дегенерация. Независимо от това, че е често смятат, че вредните светлината се филтрира и клетъчна структура е укрепен.
Зам.-директор на отдела на епидемиологични и клинични изследвания в Националния институт на очите (Емили дъвчете, MD) очаква да публикува резултатите от изследване върху 4000 пациенти, за 5 години. Резултатите се очаква да бъде публикувана през 2012. Това проучване има за цел да проучи ефектите на омега-3 мастни киселини, лутеин и zeaxanthin върху здравето на очите.






























